Tävling i Åby

Varit en 7kt slapp dag idag! Skola i fyra timmar sen har jag och Lollo bara solat och badat i bubbelpool!:) Nice!! Sen på kvällen joggade vi en runda på typ 40 minuter.

Imorrn ska jag iaf till stallet igen, Grålle ska ridas och göras iordning inför tävlingen på lördag i Åby! Tagga TAGGA. Rider nog på utebanan om vädret tillåter men det tror jag med tanke på hur vädret har varit dom senaste dagarna...
Ville oxå dela med mej på bloggen att det är bestämt att MITT namn ska tryckas på vår transport!! Lovar att lägga ut bilder när det är klart! Kommer nog bli 7kt snyggt!!<3
Inom kort kommer det nog oxå vara bestämt om jag kommer få klädföretaget ACC som sponsorer! Kommer då oxå sätta företagets namn på transporten, schabrak osv...men inget HELT bestämt. Ni får veta ALLT sen, lovar. <3 / Vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0