<3 till vädret!

Sitter ute i de vackra vädret nu<3 me solbrillorna och ett stort glas saft, man kan ju säga att de kallas sommar! Tur för Vickan som får träna i dehär fina vädret!

Vickan o ja bestämde hur vår design ska se ut till bloggen idag;)) fast kmr nog ta minst 1 månad tills vi fixat bilder mm.. Men jag kan ju säga att bloggen iaf kmr bli j*vligt snygg<3

Och till nått annat har jag nu bestämt mej för vilken häst jag ska ha;) hästen ja ska ha kmr ja hyra ett år från tenhults hästuthyrning (Gert Brandon) väldigt fin häst som ja hoppas blir bra;? Tror tyvärr nt man får provrida den men istället får man byta ut den mot en annan häst om man skulle vilja under året, men hoppas ju nt att ja ska behöva göra de.. Kommer hämta han under juni men ev. tidigare<3 lovar att skriva allt om honom då:)) / Lollo


Kommentarer
Postat av: Clara

Vad heter hästen? är de en d-ponny?? har hyrt där ifrån för länge sen, de var en häst som hette Pepsi:) ha en bra dag! /Clara

2012-05-02 @ 18:06:24
Postat av: Josefine <3 hästar

Hej! Jag har hyrt därifrån en gång innan, tycker det är jättebra och reckomenderar de mycke<3

2012-05-02 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0