Crazy dag!!

Helt galen dag idag! Gick till Lollo kl 10 och vi åkte till Kalmar och skulle provrida nåra hästar. Dom två första kände vi att det inte var något att ha. Men den tredje kände vi från början att d var rena drömhästen! Vi red ut i solnedgången, Lollo på gandalf som den hette, och jag på en äldre connemara. Allting kändes perfekt tills gandalf fick sitt utbrott och blev fullständigt GALEN!! Gång på gång stegrade han och kastade sej åt sidan tills jag skrek till Lollo att sitta av..Haha då var jag JÄTTE smart och satte upp på gandalf själv... Efter ett tag fick han sitt utbrott igen och gjorde samma sak med mej.... Crazzy horse I tell U/ Vickan


Kommentarer
Postat av: Lisa l

Gick de bra med er?! Va också i Kalmar och provred hästar:()

2012-04-16 @ 20:36:45
Postat av: Milla

Red också en sån häst engång, de var jätteläskigt men jag höll mig kvar

2012-04-16 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0